001
I får en fast kontaktperson og kommunikerer direkte med specialisten
Vores erfaring er desværre, at mange IT virksomheder skaber en for stor distance mellem kunden og de specialister der skal udføre arbejdet. Enten ved at benytte sig af sælgere uden teknisk baggrund, som har den daglige kontakt med kunden – eller ved at outsource udviklingen til freelancere eller udviklingshuse i andre lande. Det er også tit en kombination af begge dele.
IT Virksomhed
Nordicode
002
Ingen juniorer eller praktikanter. Kun erfarne specialister
Hos Nordicode ansætter og videreuddanner vi specialister, som både er teknisk dygtige, men samtidig har et inderligt ønske om at gøre en forskel for de kunder vi arbejder med. Dette betyder, at udviklerne er med allerede til første møde med kunden, så de så tidligt som muligt kan få en forståelse for de udfordringer der skal løses.
003
Selvom vi er nørder, så har vi også forretningsforståelse
Den stereotype opfattelse af udviklere, som mennesker der helst vil sidde i kælderen omgivet af dåsecolaer og pizzabakker, og ikke kan forklare sig ordenligt, er både forkert og outdated. Hos Nordicode gør vi en dyd ud af at være nørder med forståelse for netop din forretning.
004
Vi kommunikerer i øjenhøjde, på et sprog som alle forstår
Vi sætter en ære i at kunne kommunikere klart og tydeligt, uden at du som kunde skal have den nødvendige tekniske indsigt. Det er vores opgave at oversætte tekniske spørgsmål og krav, til et sprog som alle kan forstå.
Processen
Sådan arbejder vi
Kom godt i gang
Lyder det som noget for dig?
Har du et projekt eller samarbejde, du gerne vil vende med os, eller er du nysgerrig på, at høre mere om hvordan vi kan hjælpe jer?